sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Reactii conctroversate

Drept urmare a postarii anterioare,am constatat cu stupoare ca multi oameni si-au aratat interesul in a ma sprijini.Acest numar este insignifiant comparativ cu varietatea ideilor si sfaturilor primite,variind de la competente la total...opuse.De remarcat si respectat in schimb este intentia ,motiv pentru care voi recurge la un "ingambament mental" si voi aduna tot ceea ce consider de cuviinta in a forma o concluzie veritabila referitoare la situatia actuala.
Imediat ce problema va fi remediata,voi incepe sa tratez teme care constituie subiect de interes nu numai pentru mine,stergand orice dubiu cu privire la egocentrismul ce unii l-ar fi putut interpreta pe baza spuselor mele.
Evident ca tanjesc spre un deznodamant frumos,in care ambele parti sa aibe de castigat pe urma acestuia insa,cum bine se stie,nu dorinta influenteaza ci faptele.Acum totul sta in mainile si in capacitatea mea de a remedia lucruri,fapt ce-mi da o oarecare incredere stiindu-ma cu dorinta de a face bine.
Sa speram in schimb ca tardivitatea nu va constitui un impediment insurmontabil in cazul meu si ca 2 oameni vor ajunge la un punct comun...*fingers crossed*

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa par critic, dar... Ce tot spun? Vreau sa par critic, fiindca sunt. N-am nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti tu aici si singurul motiv pentru care as reveni sa te citesc ar fi curiozitatea si speranta ca vei trata, pana la urma, un subiect. Ai o exprimare extrem de stufoasa, folosesti termeni putin uzuali si nu imi spui absolut nimic! Esti pretentios, dar doar pentru tine. In plus, uiti sa lasi spatiu dupa semnele de punctuatie, ceea ce face textul si mai alambicat. Sa nu mi-o iei in nume de rau - nu sunt nici pe departe un profesionist sau un expert, dar imi place sa citesc, sa scriu si vietuiesc pe bloguri de aproape 2 ani. Iti doresc succes si sper ca ceea ce am spus sa fie tratat ca un sfat, nu un atac.

    RăspundețiȘtergere